12 Ekim 2010 Salı

Blog Nedir?

Blog ; kimine göre zırvalamaca oynamak, kimine göre günlüğümsü yazılar, kimine göre fotoğraflarımı paylaşayımda arkadaşlarım baksınlar beğensinler mutlu olayım gibi düşünceler içinde olmaya yarayan araç aygıt vs terimler uydurabilirim.
Ama bazen gelen cevaplar eleştiriler çirkin ya da ağır olabiliyor.
- niye açtın lan ne gereksiz adamsın 
- oğlum herseyi yazma bokunu çıkardın
- günlük mü tutuyon lan entel dantel
- başka işin gücün yok mu ?
- günlük özel olur lan niye yazıyon           vs.
 aslında düşününce bişeyler paylaşınca insan kendini özel hissediyor yazacak bişeyim var lan falan oluyorsun. Bir de insanların ön yargısına eleştirilerine herşeye açıksın abi : ) Teşhircilikte yapabilirdim ya da beyaz çorap giyip liselerin çıkışına gidebilirdim veya sessiz sessiz bunalımda yapabilirdim televizyonda kadın programıda izlerdim yapardım ama yapmadım adam gibi blog açtım. Blog candır..  


Hiç yorum yok: