15 Kasım 2011 Salı

Tasarım vak'ası

Bi mevzu var aramızda senin tasarımın kötü ve benim yazma isteğimi ortadan kaldıracak kadar kötü. Ne pis bi tasarım lan böyle bu oysaki ben yaptım ama olsun kötüsün mesela bende istemez miydim html kodu bilip seni mükemmel ötesi supersonic bi blog yapayım istemezdim tabi ki de abartmaya gerek yok ama bi çare bulacağım inanıyorum arkadaşlarımdan yardım mı alsam kimseye minnet etmesem mi ? ( kalp atışları hızlanır ) dur sigara yakayım. Mesela kitap yazmak istiyorum ama hemen oluyor mu olmuyor tabi ki ne demişler
Evet şimdi ne demişler konusuna değinmek istiyorum. " ne demişler " lafından sonra ya bir atasözü ya da bir vecizeyle bitirirsin ya da espriye vurursun ya da kaybedenler kulubünden replik alırsın. Şimdi 3 delikte de birer kapı kolu var ama okuyan insandan küfür yememekte lazım o yüzden bunların hiçbirini yapmayacağım. Kestirip attım farkındayım güzel bir kayıtta olmadı onunda farkındayım. Olsun ilerde ulan taaaa nerden nereye falan muhabbeti yaparım benliğimle. Güzel bir muhabbet olur kanımca. Ama bu muhabbeti bi tık daha uzatırsam ben sıkılcam. Size son lafım siz siz olun birşeyin bokunu çıkarmayın şuan yaptığım gibi ( 3 nokta )

Hiç yorum yok: