12 Mart 2012 Pazartesi

Geçen hapse düştüm klişeleri VOL.1

Geçen hapse düştüm. Tatar ramazan götümü yalıyor. Abi hoşgeldin abi şöyle abi böyle. Dedim yürü git lan daha yeni geldik bi nefes alayım. Sonra alcatraz dan kaçmış adamların biri koğuş ağalığı yapıyormuş. Geldi elimi öptü. Yarım yamalak bir türkçeyle abi sen varken bana ağalık yakışmaz dedi. Tamam dedim ağa benim ayık olun. Siz şimdi karıya da açsınızdır. Gardiyana dedim len bize 3-5 tane orospu getir. Emrin olur abi dedi. Geldi karılar şarapta açtık soğan bile kırdık oysaki yemek yemedik ama hep soğan kırılır dedi tatar ramazan dinledik keratayı. Baya gladyatör havasındaydık. Sonra ankesörlü telefon çaldı çok yakın arkadaşım arıyor. Dedi geçmiş olsun kardeşim. Dedim sonra ara karılı kızlı ortamdayım. İlk günüm böyle geçti işte.

Hiç yorum yok: