9 Kasım 2010 Salı

Ergen Pizzacı kesişim bugün

Dün gece hiç tanımadığım kapı çalan saçlarını yana taramış çikolata isteyen çocuga ipnelik olsun diye siktir git dedim
Aslında bu aklımdan geçen bir fikirdi sadece neyse dün gece saat 1 suları kapı zili çaldı başka zil yok aslında bi tek kapı zili var da öyle denir o kapı zili işte neyse bir açtım ki pizzacı bir velet bozuk bir aksanla daire 1 burası degil mi dedi gayet sivilceli , motorla geldiginden olsa gerek burnu kıpkırmızıydı üstünde şişme bir mont vardı o garip garip bakışları kafasının caprazındaki düşünce balonları ile beni benden aldı ve bu kadar süzdükten sonra çocuga evet ama biz makarna yaptık dedim bence kırıldı kırılmasa olsun alın yiyin diyeydi iyidi ve bana göre başı önde karşı daireye gitti ama ona göre şaşkın şaşkın gitti kendisi 
bu olayda öyle bir anım işte boş yapmak istemezdim ama çok sıkıldım lan bugun ve sınavdan 12 aldı bu çocuk boyuna posuna bakmadan 12 verdiler kıydılar bu çocuga ama canım saolsun yeter 

Hiç yorum yok: