24 Kasım 2010 Çarşamba

Perili Ev Sendromu

Bu anlatacağım olay tamamen hayal ürünü DEĞİLDİR. Bu cümleye yarısı hayal ürünü mü falan demeyin kızarım.
Koltuğa uzanmış gereksiz gereksiz televizyon izleyen masum genci oynuyordum uyuya kalmışım sevgili ev arkadaşım kaan üstümü örtmüş sağolsun kıyamam 
Sonra sabah 7buçuk suları televizyon devrildi televizyon dolabı kırılmış aman tanrım böyle birşey olamaz 
hiç kadercilik yapmaya gerek yok olacağı varmış olmuş laflarına da gerek yok bildiğin perili lan bu ev 
ve geçen uyumak için yatağıma gittim haliyle ışığı söndürdüm ve ne göreyim ışık kapalıyken yanmaya çalışıyor 
artık ne anlatmak istiyorlarsa bu kodumun perileri 
son olarakta buzluktan garip garip sesler geliyor çoğu insan evladı normal diyor ama ben inanmıyorum 
hoca falan çağırmayı düşünüyoruz ya da kurşun falan dökelim diyoruz evin üstüne olduğu gibi
garip şeyler oluyor ve bence devam edecek sonra ben kitap yazacağım tamam burda sıçsamda korku var bilader

Hiç yorum yok: